Przeglądy stanowisk, warunków pracy
Czytelniczka pyta: Pracuję jako behapowiec w urzędzie, gdzie dominuje praca biurowa plus mamy kilkanaście placówek terenowych w województwie. Zatrudniamy łącznie z placówkami ponad 400 osób. Czy zasadny jest coroczny przegląd wszystkich stanowisk we wszystkich placówkach? Czy może tam, gdzie są nowe biurka, krzesła można okres zwiększyć i przeglądy robić co 2, 3 lata? I czy w przypadku stanowisk biurowych w przeglądach muszą brać udział wszyscy członkowie Komisji BHP (u nas 6 osób) czy mogą jeździć na zmianę 2 lub 3 osoby? Nie znam stanowiska PIP w tej kwestii, bo do tej pory nie pracowałam w firmie, gdzie była Komisja BHP.
Odpowiedź zamieściliśmy w ATEŚCIE 1/2017.
Pełny tekst artykułu jest dostępny w Portalu Informacji Technicznej Sigma-NOT
|