ATEST Ochrona Pracy

21 września 2020 r.

[Prenumerata] [Spis treści]     

Forum dyskusyjne

Temat: wózki widłowe VS outsourcing

Liczba wpisów: 3.

Lista wątków
Dodaj nowy wpis do tego wątku


Sortowanie:

SkoK: Też tak uważam. Kontrole będą i to nie podlega dyskusji. Co do Technicznego; jeżeli go nie ma to można te obowiązki wydelegować osobie (brygadzista/koordynator) ze strony Firmy Zewnętrznej? Budzi to moje obawy bo wózki są "moje" a nadzór będzie "ich". Pozdrawiam (2020-05-19)

Najważniejsze: jest bhp. Należy sprawdzać bhp a stan techniczny taboru pozostawić służbom technicznym. Jak nie ma hełmu to potrącić dniówkę. Oczywiście dniówkę potrąca się firmie. To boli ale jest zdrowe. Jeden jest bez hełmu a cala firma wydzierżawia pracowników straciła wynagrodzenie dla wszystkich pracowników wraz z narzutami, podatkami a nawet z zyskiem. (2020-05-19)

SkoK: Witam, Ze względu na małą liczbę osób zainteresowanych praca na wózku widłowym w jednej z fili mojego zakładu pracy przymierzamy się do outsourcingu prac Operatora Wózka Widłowego z założeniem, że osoby te będą wykonywały prace przy użyciu wózków będących własnością zlecającego prace = nie pracodawcy osób wykonujących zadania. Na miejscu będzie zawsze brygadzista zatrudniony na etat przez pracodawcę i będzie bardzo ogólnie koordynował prace firmy zewnętrznej. Umowa outsourcingowa jest tak skonstruowana, że outsourcing ma wykonywać zadania zlecone, dbać o powierzone mienie i „dostarczyć” osoby gotowe do pracy. To wszystko nie pozostawia dla mnie wątpliwości. Jednakże… zastanawiam się jak to naprawdę, w rzeczywistości wygląda. Macie doświadczenie z taki rozwiązaniem? • Sprawdzacie przed wydaniem wózka takie kwestie jak uprawnienia, odzież, hełm i pozostałe ŚOI? • Kto jest odpowiedzialny za wydawanie wózków? Sprawdzanie wizualnie stanu technicznego? • Jakie jeszcze tematy należy podjąć aby jak najlepiej zabezpieczyć proces? Pozdrawiam (2020-05-18)

 
 

©ATEST-Ochrona Pracy 2020

Liczba odwiedzin od 2000 r.: 37753949