ATEST Ochrona Pracy

26 czerwca 2019 r.

[Prenumerata] [Spis treści]     

 

Wydarzenia

Wydarzenia

Wydarzenia

Zobacz starsze wydarzenia

  poprzednie   następne  

2018-09-06 16:15

Shop-in-Shop


Pierwsza połowa roku była dla firmy Wiha szczególna – producent dokonał przełomu w dziedzinie narzędzi ręcznych i wprowadził do oferty wkrętak z napędem elektrycznym speedE. Dziś producent z dumą prezentuje Shop in Shop – nowoczesną i kompletną ekspozycję, jakiej jeszcze w Polsce nie było. Shop-in-Shop pozwala na prezentację produktów, aranżację przestrzeni wystawowej oraz zwiększenie konkurencyjności profesjonalnych punktów sprzedażowych. Punkt sprzedażowy o wymiarach 400 ×245 ×240 cm z podświetloną konstrukcją dachu kryje w sobie rozbudowaną ścianę produktową, zaplecze multimedialne, 3 metry powierzchni komunikacyjnej oraz speedE Test Center – miejsce, w którym każdy profesjonalny elektryk i domowy majsterkowicz z łatwością sprawdzą funkcjonalność i ergonomię, oferowanych przez Wiha, rozwiązań. – Shop-in-shop to miejsce szczególne i niespotykane – oficjalny sklep Wiha może z powodzeniem zaistnieć w każdym salonie, który dba o konkurencyjność swojej oferty i podąża za ciekawymi rozwiązaniami w branży – podkreśla Maja Sikorska z działu marketingu firmy Wiha. – To nowoczesne rozwiązanie pozwala na bliski kontakt z klientem oraz wygodną ekspozycję produktów marki Wiha. Shop-in-shop kryje w sobie nie tylko rewolucyjny e-wkrętak speedE, ale także szeroki asortyment narzędzi zaprojektowanych z myślą o tym, jak przyspieszyć pracę elektryka i sprawić, by stała się ona bezpieczniejsza – dodaje. W ramach współpracy Wiha oferuje punktom handlowym wsparcie marketingowe, szeroką kooperację w ramach wspólnych działań promocyjnych, regularne szkolenia dla obsługi punktu handlowego oraz rozbudowany asortyment produktowy. – Współczesna sprzedaż opiera się nie tylko na szerokiej gamie oferowanych rozwiązań, ale całym pakiecie wartości dodanych: wiedzy, funkcjonalności produktów, wielokanałowej sieci dystrybucji, wsparciu merytorycznym i technicznym, aż w końcu – sposobie prezentacji oferty. Z powodzeniem spełniamy dziś wszystkie wymagania – podsumowuje Maja Sikorska.

  poprzednie   następne  

Brak komentarzy

Dodaj swój komentarz  
 

©ATEST-Ochrona Pracy 2019

Liczba odwiedzin od 2000 r.: 33267361